Mysdag x2

Var hos min kompis Maya igår=kul och mysigt! Hon är hundvakt de här dagarna, så vi myste med världens sötaste hund. En kort promenad med den hann vi med också. Annars pratade vi mest och spelade Master mind, Fire boy and Water girl och Slither.io. Jag kom nästan upp på topplistan på Slither.io (rank 17) fast det var första gången jag spelade. Stolt! XD

Maya ska till Spanien i höst så vi pratade mest om våra utbytesår. Hon har redan fått sin familj, vilket jag fortfarande inte har och den verkar jättebra. Ska länka till hennes blogg när jag fattar hur man gör det. Kommer sakna dig Mayis! ❤

Behövde åka hem ganska tidigt, eftersom det var min middagsdag. Caesarsallad fick det bli. Var uppe sent och när jag väl la mig på sängen somnade jag direkt... med kläder på. Oops! 😅

Idag är H i stan med en kompis och när hon kommer hem ska vi ha lite FF-mys.

Tjadå!
/lolli
Maya
2016-07-09 @ 15:52:48
URL: http://nouw.com/mayaispanien

Det var verkligen mysigt! Vi måste ses snart igen innan vi åker iväg <3.

Svar: Ja såklart! 😙
lolli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0