Just a quick update

Tänkte lägga upp bilder från Grand Canyon och Angels Landing, men det funkar inte av någon anledning... Well... De senaste veckorna har varit awesome!!! Har hängt med volontärerna runt en eld vid en bar/restaurang (don't worry, jag drack cola), jag har spenderat mina eftermiddagar på scenen i skolan (pjäsen är om två veckor!), jag har hängt med Maria före och efter teatern (och köpt en jättestor läsk för 35 cents), jag har fått awards i tre ämnen, jag har haft fall break, jag har kollat på en jättebra musikal (Aida) och på en "Thriller"-dansshow. Igår agerade jag i larietternas årliga "Haunted Swamp". Det var jättekul att skrämma alla. 😈 Imorgon är det carnival i kyrkan och på måndag är det Halloween! 🎃

Mer detaljer om alltihop kommer i helgen (och förhoppningsvis också bilder)!

/lolli
mormorgogo.blogg.se
2016-10-29 @ 09:49:16
URL: http://mormorgogo.blogg.se/

Kul med uppdateringen! Du har fullt upp ser jag. Hittat ny kompis? Är hon från samma "klass"? Hoppas du kan visa dina bilder från resan. Här är allt bra. Solen skiner för första gången på flera veckor. Må så gott. Kram från mormor

Svar: Maria är utbytesstudent från Danmark och är junior som jag (fast jag tror att hon är lika gammal som dem, alltså ett år yngre än mig). Vi hänger en del. 😊 Här är det fortfarande rätt varmt! Kram 💕
lolli

Hanna
2016-10-29 @ 11:16:02

Jaaaag saaaaaknaaaar diiiiig!!!!!! Du får inte ha det såååå bra, då vill du inte komma hem sen!!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ❤️ Ya

Svar: saknar dig med 💕😙
lolli

Hanna
2016-10-29 @ 22:37:36

Firar ni föresten Halloween i mormon familjen??🕸🎃😈🦄

Svar: Jupp! Vi har inte pyntat vandrarhemmet eller nåt, men vi hjälper till med kyrkans festival och larietternas Haunted Swamp 👻
lolli

Hanna
2016-10-30 @ 09:23:08

Kul❤️❤️

Matilda
2016-11-05 @ 15:07:35

Miss ya!!😘

Matilda
2016-11-05 @ 15:07:37

Miss ya!!😘

Svar: miss u too 😙💕
lolli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0