Vaccination och hälsokontroll: ✔

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag!

Idag hade jag en läkartid inbokad. Jag fick gå tidigt från skolan och mötte mamma där. Där fick jag göra en vanlig hälsokontroll  (puls, syn, blodtryck, etc). Visade sig att jag har lågt blodtryck... 😅 Sen tog jag blodprov och två sprutor 😫 Det gjorde mindre ont än vad jag trodde det skulle göra.

Efter läkarbesöket handlade mamma och jag på HM och Coop. Vi köpte 5 godsaker, som vi fikade på när vi kom hem. Men, när vi åkte hem åkte vi förbi skolan, så jag kunde leta upp min mentor och få ett papper som hon hade skrivit under. Nu börjar jag få koll på mina papper (som är färre än vad jag trodde) och alltihop ska vara inskickat senast på måndag... 😥 Nåja, det får jag ta eftersom jag har skjutit upp allt tills nu.

Nu måste jag städa vidare (som min familj alltid gör på fredagar). Trevlig helg och trevligt sportlov!!! 😀

/lolli

PS: Mina första bilder kommer troligtvis under helgen, då jag ändå lägger in dem i min ansökan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0