Så var ELTiS-testet klart...

Idag gick jag en timme tidigare från skolan för att hinna till testet inne i stan (slapp redskapsgympa ^^). ELTiS, som testet heter, är ett hör/läsförståelsetest som man måste göra om man ska till USA. Det var klurigare än vad jag tänkt mig, fast jag har gått i en engelsk skola (mer om det senare), men jag tror att det gick bra. Förutom jag själv så var det en till tjej där, Michelle. Det var kul, för vi hade sett varandra på Facebook innan. (Hej Michelle om du ser det här! ^^) Det skulle vara en person till, men hen dök aldrig upp. Längtar till Get Ready på måndag!

/lolli

PS: Blev utelåst när jag kom hem... -_-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0