Welcome!

Välkommen till min blogg!!!
 

Jag heter Lovisa och är 16 år (född 1999). Just nu bor jag i Stockholm, men i höst bär det förhoppningsvis av mot USA. Jag har ansökt och blivit preliminärantagen av orginisationen Explorius. Det vardagliga, grå sverigelivet byter jag ut mot äventyr och high school spirit. Åh, jag vill åka nu på en gång!!! XD
 
Det var allt för den här gången, men mer kommer när jag har fixat med tilläggsformuläret och det personliga brevet. Det skulle vara jättekul om du ville hänga med på mitt äventyr över Atlanten och om du har några frågor är det bara att skriva en liten kommentar. :)
 
Mer info om mig och om ansökningsprocessen kommer senare.
 
/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0