Grekland

Nu har jag inte skrivit på jättelänge, sorry för det! Lovar att blogga mer när jag väl är i USA! :)
 
Iallafall, i onsdags kom jag hem från Grekland. Vi har varit där i tio dagar och hälsat på, eftersom vi bodde där 2012-2015. Sol och bad i pool och hav varvades med middagar hos vänner. Vi besökte gamla favoritställen, tex skolan, stan och favvoshoppingcentret och min lillasyster sov över hos kompisar. Det var en skön semester, fast vi hade ett tight schema. Mitt i allt fyllde jag år. 17 år. Kändes lite konstigt att vakna på ett hotellrum och sedan åka till stranden för att syrran skulle på ett beach party. Anywayz, ännu konstigare känns det att det mesta av det kommande året kommer spenderas i USA. Nu är det drygt en månad kvar till avresa och jag vet fortfarande inte vart jag ska... Nervöst!
 
Nu inleder jag mitt 18e år och det ska bli det bästa i mitt liv. <3
 
/lolli
 
PS: I födelsedagspresent fick jag bla en kamera, så i USA kommer det fotas. ;)
 
PS (again): På flyget hem såg vi Leif GW Persson och syrran fick gå in till piloterna när vi landat XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0