Shopping!

Var i stan idag och shoppade med H. För 6h sedan gick vi på tunnelbanan och nu har vi precis kommit hem. Vi kollade runt lite i Gallerian, åt lunch på Donken, tog varsin Frappino på Espresso house (blåbär och vit choklad=jättegod!) och jag shoppade kläder. Fyra tröjor, ett par jeanstights och några pack underkläder blev det. Stackars H fick vänta på mig när jag kollade och provade. Tack för ditt tålamod! ;P

En skön shoppingdag blev det iallafall. ^^

Nu ska H laga mat och sen ska vi nog spela Sims tillsammans=mysigt!

Vi hörs!
/lolli

H med sin wrap

H och jag med våra frappinos 

Kläder!
Maya
2016-07-07 @ 21:32:08
URL: http://nouw.com/mayaispanien

Åh, vad mysigt! Kläderna ser superfina ut <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0