Throwback Tuesday

Träffade de här sköna tjejerna i fredags! (+Nora som fotar) (Det är jag längst bak i vinrött.)


De ska också ut i världen med Explorius.

Så klantig som jag är glömde jag att ladda mobilen innan, så den dog innan jag ens hunnit lämna skolan. Det ända jag visste då var att någon skulle möta mig på Slussen om ca 40 min. Kom ca 10 min sent och var jättestressad och skamsen. Jag säger bara det: Slussen är stort. Och jag hade ingen aning om hur de såg ut. Irrade runt där i typ en kvart och när jag väl kom ut från stationen ut på torget hittade en tjej (Ellen) mig. Tänkte precis innan ge upp och åka hem igen! XD Vi gick tillsammans till Wayne's där vi träffade de andra. Hade såklart också inga kontanter med mig och mitt kort är inte aktiverat, så fick låna pengar av Ellen (tusen tack du är bäst). Mitt när vi satt och pratade om om vi hade fått värdfamilj eller inte ringde Ellens kontaktperson. Hon fick sin värdfamilj där och då! Det var jättekul! (Grattis!) ^^

Längtar jättemycket tills jag får "samtalet"!

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0