Avresemöte och föreställning

Idag körde vi vår teaterföreställning!
Vi träffades runt nio och gick igenom upplägget. Sen kom vår teaterlärare vid 10 och vi gick igenom scen för scen för första gången med ljud, ljus och rekvisita. Kan sammanfatta allt till att det blev kaos! 😂 Genrep hann vi inte med och hann själv bara slänga i mig en proteinshake till lunch, innan publiken släpptes in. Pjäsen innehöll väldigt mycket improvisation, men den blev jättebra och framförallt jättekul! Jag är jättenöjd, men har ett stort tomrum inom mig just nu. 😦 Kommer sakna min teatergrupp så grymt mycket! ❤

Har även varit på Explorius avresemöte sedan jag skrev här senast. Det var mest en recap på gammal info, men det var peppande och kul.

Imorgon är första dagen i skolan på två veckor (eftersom jag vände i dörren förra gången jag skulle gå). Suck. Vi har iallafall sovmorgon så det är skönt. 😏

Det var allt för den här gången! 😊

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0