My sister, the queen

Varför har det blivit en vana för mig att skriva om gårdagen?! 😂

Anywayz... Igår var jag och min familj och kollade på min syrras teaterföreställning. Vi cyklade dit, vilket var jättehärligt! Jag har inte cyklat på länge. 😊 De gjorde en pjäs som hette Törnråza (jag tror ni fattar ursprunget). Fjortisen Törnrosa, som kallar sig själv Törnråza, umgås med sina vänner Rödluvan, Askungen och Snövit och med sina mostrar och flörtar med den tankspridde poeten Vincent, helt ovetande om att en förbannelse ska drabba henne innan hennes fjortonårsdag, kastad av hennes faster Morga. Pjäsen var väldigt komisk. Min syrra spelade drottningen Regina och gjorde det jättebra! You are the best sis! ❤

Idag var sista dagen i skolan innan Kristi Him. Då ska jag till Dalarna och gå sista delen av min scoutledarutbildning. 😊 Sen går jag till skolan på måndag och på tisdag ska jag opereras och ska stanna hemma från skolan resten av veckan. Negativt=det kommer göra jätteont och jag måste droga mig med värktabletter... Positivt=jag kommer leva på glass, smoothies och sånt 😄

Nu måste jag packa vidare... ☺

Ha en härlig långhelg! ❤
/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0