Schemat

Här kommer alltså en liten förklaring till hur schemat funkar och vad jag gör om dagarna. 😊


Här är mitt schema. Matte, fysik, engelska, foto (typ photoshop etc), dans, historia, spanska, kör och desktop (yearbook). Jag vet att det är mycket, men det är för att vi inte har allt varje dag. Längst till vänster ser ni när jag har allt. Siffrorna står för timmarna (typ första timmen=matte). Bokstäverna står för vilken dag jag har ämnet. Måndagar, onsdagar och ibland fredagar är A-dagar, medan tisdagar, torsdagar och ibland fredagar är B-dagar.

Timmarna slutar på minuten och man har fyra minuter mellan varje lektion, så om första lektionen slutar 8.59 börjar nästa 9.03. Har inte sån bra koll på när alla lektioner börjar och slutar och vet därför inte riktigt när skoldagarna slutar. Vi börjar iallafall 8 varje dag och på fredagar är alla lektioner några minuter kortare, så vi slutar vid lunchtid.

Om det är nåt ni undrar över är det bara att skriva en liten kommentar!

Kram
/lolli
Maya
2016-08-31 @ 14:47:38
URL: http://nouw.com/mayaispanien

Åh, vad kul att du också har dans :). Hoppas du har det bra där borta

Kram Mayaa <3

Svar: Jag har det finfint! Ha det så kul i Spanien! Bara 8 dagar kvar 😱
lolli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0