Audition!

Idag hade vår teatergrupp auditions för "A Midsummer Night's Dream". Efter skolan samlades vi i aulan och alla fyllde i infolappar (namn, klass, önskeroller etc). Min top tre-lista såg ut så här:

1. Helena
2. Hermia
3. Titania

Jag läste för Helena, först lite dialog och sen en längre monolog. Det gick jättebra! De andra var också duktiga, men jag tror jag har en chans att få Helena. Hela grejen tog typ tre timmar... 😂
Nu måste jag vänta tills tidigast fredag för att se rollistan. The nervousity is killing me!

Annars har det inte hänt så mycket idag.

Nåt som jag glömde berätta förut är att jag har bytt några klasser, så nu har jag svårare matte varannan dag istället för enkel matte varje dag. Min fotolektion är flyttad till morgonlektionen (istället för matten) och varannan morgon har jag Independent Education i bibblan, där jag kan göra mina läxor, så nu kommer jag förhoppningsvis få mer fritid hemma.

Det var allt!

/lolli
Mamma
2016-09-21 @ 07:28:46

Håller tummarna! 😀




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0