Picture day

Vaknade tidigt (A-dag=J har tidig morgon-lektion) och kollade snabbt igenom vad jag kunde ha på mig. Man vill ju se fin ut i årsboken. Borstade håret jättelänge och tog en müslibar till frukost, eftersom frukostbuffén inte hade öppnat än. Tog en sista titt i spegeln innan jag gick hemifrån. Regn. Drog upp huvan och började gå mot skolan. Med rufsigt och stort hår (pga luftfuktighet) startade jag skoldagen. Alla juniors blev uppkallade till danssalen, där bilderna togs, under första perioden. Det var en ganska lång kö till fotografen, så hann stå ett tag och reda ut håret framför väggspegeln. Själva fotot tog några sekunder och jag hann knappt se resultatet innan datorkillen tyckte att jag hade godkänt det och klickade bort det. Vet fortfarande inte om jag är nöjd med fotot eller inte. Jag kan inte le snyggt på foton. Jag ser ut som en ekorre... 😂

Åt pizza till både lunch och middag. Älskar Lotsa Mata's allt-du-kan-äta-pizzabuffé! 😁

That's all folks!
Fortsätt gärna ställa frågor i kommentarerna!

/lolli
Anonym
2016-09-23 @ 19:41:11

Hej lilla du. Ser fram emot fotot. Det är säkert jättebra som vanligt. Fortsätt ha det bra. Kramar i massor.

Anonym
2016-09-24 @ 09:36:17

Jag har också tagit skolfoto! Om du vill kan jag skicka ett till dig! 😀 Trivs jätte bra här på AF!

Matilda
2016-09-24 @ 09:39:30

Jag har också tagit skolfoto! Om du vill kan jag skicka ett foto till dig! 😀 Trivs jätte bra här på AF

Svar: Gör det! 😊 vad kul att du trivs 💕
lolli




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0