Tung dag

Idag var en sådan där dag då man bara vill krypa ner under täcket igen. Satt uppe till 23.30 igår och pluggade för matteprovet vi hade idag. Man kan säga så här: jag blir glad om jag får ett C. Det var jättesvårt! De flesta av frågorna lämnade jag olösta kändes det som. Efteråt ville jag bara gå hem och sova, men då hade vi två sega lektioner kvar... 😩

Skippade scouterna på kvällen och pluggade idrott till imorgon istället. Jag har styrketräningsredovisning. Är så nervös! När vi inte har redovisning ska vi jobba i grupp på en egengjord dans. Det går sådär... 😧

Är också deppig för att jag har fått nej från två möjliga sommarjobb. 😣

Jaja, det är bara att hålla humöret uppe och kämpa vidare. Ska kanske träffa min teatergrupp i helgen och öva/hänga och är jättepepp på det! 😊

Hoppas ni har haft det bättre än jag idag! ❤

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0