Weekend update

Ok, party update!

I fredags fyllde min lillasyster 10 år! Tvåsiffrigt! 😱 Min lilla bebis har blivit stor! Vi sjöng för henne på morgonen med presenter och frukost på sängen. Sen var det en vanlig, tråkig skoldag. På kvällen åkte vi till farmor och farfar för att fira henne och farmor, tillsammans med min farbror och hans familj och farmors syskon. Middagen var jättegod! 😊

I lördags hade min syster party med 4 kompisar. Temat var "kändisgala" och jag och mina systrar förberedde/planerade allt. Vi möblerade om och plockade undan allt som inte passade i miljön. Sen tog vi fram en röd matta, en diskokula, en scen med mic, mm. Jag var paparazzi, min syster var journalist, min pappa var dörrvakt och min mamma var kock. Alla "kändisarna" som kom blev direkt de värsta divorna på jorden. 😂 Det var stort!

Igår firade vi min syster, min morbrors flickvän och min mormor som fyller 110 år tillsammans i år. Middag och glass med släkten. Mysigt! ❤

Idag var det tillbaks till vardagen 😒😁

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0