Sister Week

Idag vinkade vi hejdå till mamma och Matilda som skulle till Göteborg för att träffa vänner. Kvar blir alltså jag, Hanna och pappa, men eftersom pappa jobbar hela dagarna får vi syrror lite mysig egentid, vilket alltid är kul. Vi inledde vår Sister Week med en mysig smoothielunch (H är galen i att göra smoothies=tur för mig 😜) och sen tog vi en tur till Hemköp för att posta ett brev. På kvällen blev det gott kött med bea och potatis till middag och efter middagen körde H och jag High School Musical Sing Star och svenska hits schlager sing star. Det var något fel med mickarna så det vi sjöng blev fördröjt=jättejobbigt men jättekul om man är trött och flumhumorn är på topp.

Hann också spela lite Dragon Age Origins idag (innan datorn dog av överhettning) och chattade med min kompis Maya på kvällen, vilket var mysigt. Love ya! 💕

Imorgon ska vi kanske till stan och shoppa, H och jag. 😊

See ya!
/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0