The long wait

Varför måste perioden då man bara kan tänka på telefonsamtalet som väntar vara då man måste söka jobb, har sjuttioelva prov framför sig och en försenad läxa?! XD

Det har bara gått några dagar sedan jag skickade in min ansökan och Emma (min kontaktperson) skickade den vidare till USA igår, men jag har redan nästan dött av längtan efter det där telefonsamtalet som kommer informera om var jag ska bo under mina 10 månader och hos vem/vilka. De varnar för att det kan dröja ända till sommaren, men jag hoppas att jag får det snart.

Ja ja, jag måste nog fortsätta med min läxa om jag ska hinna bli klar ikväll.

Vill bara passa på att tacka alla som läser! Lämna gärna en liten kommentar om vad ni vill se mer av i bloggen! 😙

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0