Because I'm worth it

Efter en veckas sängliggande åkte vi idag till tandläkaren igen. Jag hoppades att allt skulle vara över, men tandläkaren sa att min käke är som svagast nu och om jag skadar den på något sätt (tex om jag biter i något hårt) kan den gå sönder och då blir det knepigt att åka till USA som planerat. 😱 Är jätterädd nu...

Efteråt köpte mamma och jag bakverk som vi fikade på hemma, because I'm worth it. 😊


Ska gå till skolan imorgon. Senaste gången var förra måndagen. 😶

På söndag har min teatergrupp föreställning och igår var sista gången innan den. Vi har fortfarande inte gått igenom allt och några behöver fortfarande manus... så det känns ju bra... Tur för min käke att jag inte har en pratroll! (Är huvudkaraktären som är en apa. 😛)

Det var allt för den här gången! Tack för att just du läser min blogg! ❤

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0