Med något negativt kommer alltid något positivt

Igår fick jag tillbaka mitt matteprov och det gick som jag trodde, nämligen jättedåligt. 😩 D... Ett E-poäng från C... Jag vet att det låter jättebra för vissa, men för mig, duktiga A-barnet som räknar i nästa bok, var detta en förlust. Mitt humör var inte i topp efter detta och ingenting blev bättre av att jag blev nekad ännu ett sommarjobb. Men, mitt i allt kunde jag inte låta bli att tänka "det kommer säkert något jättebra med detta. Allt det dåliga måste ju balansera ut sig."

Jag hade teater på kvällen. Veckans höjdpunkt! På teatern träffade jag min gamla dans och teater-lärare och hon kom ihåg mig, trots att det var typ 4-5 år sedan vi sågs. 😁

Så ja... Det blev en någorlunda bra dag iallafall. 😄

Kom ihåg att med något negativt kommer alltid något positivt! ❤

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0