Nationella i matte

Hej alla sköna!

Hade nationella i matte idag (suck) men det kändes mycket bättre efteråt än efter förra provet, vilket är väldigt positivt. Det var lagom lätt. 😊

Efter provet slutade vi egentligen, men jag stannade kvar för att leta efter min kemilärare (som jag inte hittade...). Anledningen var att jag behöver prata med honom om ett kursprov i kemi som jag missade när jag låg hemma pga operationen. Han säger att det inte finns någon dag för mig att göra omprov på och att han behöver ge mig F i kemikursen... Hatar svenska betygsystemet... 😬

Nu har jag iallafall ledigt och imorgon åker jag på scouthajk. 😊

Hittade den här lappen i skolan. Om de räknar med mig får de gå en vecka extra. 😁 (Bilden är lite skakig för att mina händer skakade av provnervositet som lämnade kroppen)

See ya later alligator!

/lolli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lollillama.blogg.se

Tänker blogga om mitt år som utbytesstudent i USA. :)

RSS 2.0